Hoseok Yoongi Taehyung Jimin Namjoon Seokjin Jeongguk TAGS
Bangtan Sonyeondan
“I thought I was alone but I’ve learned that we are seven. No longer barefoot, wearing shoes called Bangtan.”

Hi everyone! My name is Calie!

I seriously don't know why I stan these seven idiots. It just kinda happened, so yeah!

98% Bangtan.
2% What ever I want.

So yeah! Enjoy! WHOO!
BABY SUGAR | do not edit

You think you can do music? Just go look for a part-time job. Although your short and thin career will get you nowhere.

Anonymous whispered:

Your edits are orgasmic! Please make tons more in the future! <3

Omg, thank you. XD

They aren’t great, but I enjoy making them. 

Anonymous whispered:

Words cannot express how amazing you and your blog are~! whispers; i like~ ( ´ ▽ ` )ノ

Awe, thank you so much! <3

bang-tan:

Suga’s punishment: be a pretty french maid

make me choose                                                                                              ↳ rap monster or bang yongguk (as rappers) 

bixxcuits:

when you start calling idols their real names instead of their stage names you’re basically fucked

yeahwriters:

image

referenceforwriters:

Hemingway App

thetrolliestcritic:

Hemingway makes your writing bold and clear. 

Basically the coolest little tool to have as a writer.

This is awesome!!!

nahshaw:

MEGA SHOUT OUT TO PEOPLE WHO ARE GOING THROUGH REALLY SHITTY SITUATIONS AND ARE TRYING TO GET THEIR SHIT TOGETHER